Nieraz już byłem underdogiem, to dla mnie nic nowego – przyznał Jan Błachowicz w rozmowie z Przemysławem Osiakiem z "Przeglądu Sportowego". W niedzielę nad ranem (czasu polskiego) 37-latek stoczy pojedynek z Dominickiem Reyesem o pas mistrza świata na gali UFC 253.
Bukmacherzy w roli faworyta upatrują Amerykanina, który w najlepszej federacji na świecie stoczył siedem walk, z których przegrał tylko jedną. Dla Błachowicza niedzielny pojedynek będzie 15 w UFC, a dotychczasowy bilans zawiera dziewięć zwycięstw i sześć przegranych.
– Nie można przestać wierzyć w siebie. Porażki się zdarzają, ale trzeba wiedzieć dlaczego się przegrywa, poznać przyczynę. To najważniejsza sprawa, by przestać popełniać błędy w przygotowaniach, podczas treningów i w walkach. Należy odnaleźć ten tajny przepis, własny sekret – przyznaje Błachowicz, który triumfował jednak w sześciu z siedmiu ostatnich starć.
Walka z Reyesem będzie jednym z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego MMA. Dotąd o tytułu walczyła jedynie Joanna Jędrzejczyk. – Ludzie z najbliższego otoczenia uświadamiają mi, co tak naprawdę się dzieje. Staram się nie narzucać na głowę dodatkowej presji. Zazwyczaj jest tak, że dopiero następnego dnia po walce dociera do mnie waga zwycięstwa (...). Tym razem chciałbym, aby wszystko dotarło do mnie po pojedynku, gdy będę siedział w samolocie do Polski z pasem na biodrach – podkreśla Polak.
W głowie polskiego pretendenta pojawią się warianty dotyczące walki. – Mam ich kilka, ale wszystkie oznaczają nokaut w trzeciej rundzie. Oczywiście zwycięski dla mnie – mówi i dodaje: – Wizualizuję sobie nokaut w trzeciej rundzie, o tym śnię i tak to widzę w marzeniach. Zobaczymy jak wyjdzie.
Walka Polaka odbędzie się na gali UFC w Abu Zabi. Sporo o starciu z Reyesem w czwartkowym magazynie "Ring" w TVP Sport. Gośćmi będą Szymon Kołecki i Marcin Tybura. Program od 17:55.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.